Centrul Municipal de Tineret Chișinău anunță lansarea concursului pentru ocuparea funcției de șef al Centrului de Tineret Botanica!
26 august 2024
Centrul Municipal de Tineret Chișinău anunță lansarea concursului pentru ocuparea funcției de șef al Centrului de Tineret Botanica!
(concurs_șef_CTBotanica_CMTC, bibliografie_concurs_șefCentrul Botanica (1))
Cerințele funcției:
- să cunoască particularitățile de dezvoltare psiho-socială și fiziologică pentru diferite etape de dezvoltare a adolescenților și tinerilor;
- să cunoască drepturile tinerilor și a necesităților acestora;
- să posede tehnici de observare a tânărului în mediul său de viață, în relațiile și acțiunile sale cotidiene;
- să cunoască abilități de aplicare a metodelor educative care favorizează dezvoltarea personală,comunicarea,mobilitatea,autocontrolul, deprinderi de viață, capacitatea de integrare socială a tinerilor;
- abilități de planificare,de lucru în echipă, de cooperare și comunicare;
- adaptabilitate și flexibilitate în exercitarea atribuțiilor;
- alte cerințe stipulate în fișa postului.
Condiții de participare:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- are studii superioare universitare / sau profesional tehnice postsecundare / postsecundar nonterțiar, preferențial în domeniul științelor socio-umane;
- are o experiență în lucrul cu tinerii de cel puțin 1 an;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 35 ani;
- cunoaşte limba română;
- este apt din punct de vedere medical (certificate de la medicul de familie) pentru exercitarea funcţiei;
- nu are antecedente penale (certificat de cazier judiciar);
- nu a fost concediat în ultimii 3 ani în temeiul art.86 alin.(1) lit.l), m) şi n) din Codul Muncii (confirmat prin declarație pe proprie răspundere, conform anexei nr.8 la Regulament).
Atribuțiile și împuternicirile specialistului principal:
- elaborează proiecte de ordine cu privire la realizarea programelor și activităților destinate tinerilor;
- organizează și implementează programe și activități pentru tineri în conformitate cu planul aprobat;
- participă la cursuri și sesiuni de dezvoltare a capacităților în lucru cu tinerii;
- îndeplinește atribuțiile delegate de către șeful de secție;
- elaborează planul individual de activitate;
- prezintă rapoarte de activitate.
În ziua interviului candidații prezintă documentele personale pentru verificarea veridicității datelor indicate în formularul de participare:
a) copia buletinului de identitate;
b) copia carnetului de muncă și alte acte ce atestă vechimea în muncă și activitatea de voluntariat;
c) copiile documentelor ce justifică studiile, perfecționări și stagii;
d) scrisoare de motivație;
e) scrisoare de recomandare.
Termen de aplicare: 3 septembrie 2024
Mai multe detalii, poți citi și pe pagina Direcției generale educație, tineret și sport,AICI